Levering & verzending

De levering en de installatie gebeuren op het adres dat bij bestelling werd meegegeven. 
Onze chauffeur zal de koopwaar enkel afleveren mits ondertekening door de klant van de leveringsbon voor de goede ontvangst. 
Bij betaling met een kredietkaart, zal u gevraagd worden uw kredietkaart of een fotokopie ervan voor te leggen en dit voor uw eigen veiligheid.
Daarenboven zal de levering in dat geval enkel plaatsvinden indien het leveringsadres overeenstemt met het adres van de klant.


Het uitpakken van het toestel dient zorgvuldig te gebeuren, zodat het toestel ten allen tijde opnieuw kan verpakt worden, mocht dit nodig zijn. 
Bij schade aan het toestel, dient het toestel ongebruikt (ongeopende handleiding en ongebruikte accessoires) in de originele verpakking teruggestuurd worden en binnen de 24 uur na levering per e-mail gemeld worden aan info@elektrolommelen.be (met foto van de schade, indien mogelijk).
 Zichtbare schade aan de verpakking dient meteen bij levering te worden gemeld en genoteerd worden op de leveringsbon. 
Er kan geenszins nog een omruiling gebeuren indien het toestel werd geïnstalleerd of gebruikt, de verpakking geschonden of onvolledig is of bij een melding later dan 24 uur na levering. 
Toestellen die onverpakt worden geleverd of worden geïnstalleerd dienen bij levering gecontroleerd worden op schade. Na levering kan hierop geen klacht meer aanvaard worden.

Loading...
Loading...