Levering & verzending

De levering en installatie gebeuren op het bij de bestelling vermelde adres.
Onze expediteur zal de koopwaar enkel afleveren mits ondertekening door de klant van een leveringsbon voor goede ontvangst.
In geval van betaling via kredietkaart en voor uw eigen veiligheid, zal u eveneens worden gevraagd uw kredietkaart of een fotokopie hiervan te tonen.
Daarenboven zal de levering in dat geval enkel plaatsvinden indien het leveringsadres overeenstemt met het adres van de klant.  
Zichtbare schade aan de verpakking dient reeds bij aflevering gemeld te worden en dient dan op de afleveringsbon genoteerd te worden. 
Bij het ontpakken van het toestel moet dit zorgvuldig gebeuren , zodat het toestel ten allen tijde terug zorgvuldig kan verpakt worden indien nodig.  
Bij schade aan het toestel dient het toestel ongebruikt (ongeopende handleiding en ongebruikte accessoires) in zijn originele verpakking zorgvuldig herpakt te worden en dient dit binnen de 24h na aflevering gemeld te worden per mail aan info@elektrolommelen.be (als kan met foto van de schade).  

Toestellen die onverpakt worden geleverd dienen bij aflevering gecontroleerd te worden op schade, na levering kan hierop geen klacht meer aanvaard worden.

Loading...
Loading...